دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تأثیر دمای اتاق روی یخچال

مهم ترین تأثیر دمای اتاق روی یخچال

تأثیر دمای اتاق روی یخچال. ممکن است به فکر قرار دادن یخچال دوم در گاراژ انباری خود باشید. یا ممکن است نگران کارایی یخچال خود در تابستان های گرم و مرطوب باشید. در هر شرایطی که هستید، مهم است بدانید که آیا دمای اتاق بر یخچال شما تأثیر می گذارد یا خیر.

تأثیر دمای اتاق روی یخچال

آسیب دمای شدید به یخچال

دمای اتاقی که یخچال در آن قرار دارد باید بین 60 درجه فارنهایت تا 95 درجه فارنهایت باشد. این محدوده واقعاً گسترده ای است، و ممکن است فکر کنید هیچ راهی وجود ندارد که یخچال شما در شرایطی قرار بگیرد که دمای محیط آنقدر بالا یا پایین باشد.

اما شما در ویسکانسین زندگی می کنید. دمای زیاد می تواند به کمپرسور یا سیستم آب بندی آسیب برساند. در دمای زیر 32 درجه فارنهایت، روغن می تواند غلیظ شود و به درستی گردش نکند. در دمای بالای 110 درجه فارنهایت، روغن ممکن است بیش از حد گرم شود و خراب شود.

عملکرد یخچال در دماهای سرد

داشتن یخچال در یک فضای نیمه گرم ممکن است مصالحه خوبی به نظر برسد. در حالی که ممکن است واحد واقعاً خراب نشود، ممکن است در این انتخاب تجدید نظر کنید. سیستم های تبرید به جوشاندن مبرد تحت فشار و حرارت متکی هستند. وقتی دمای محیط زیر 60 درجه فارنهایت باشد، برای جوشاندن مبرد و تبدیل آن به بخار، انرژی بیشتری لازم است و مصرف انرژی با کاهش دما افزایش می یابد تا اینکه در دمای 32 درجه فارنهایت، اصلاً ظرفیت خنک کننده وجود ندارد.

عملکرد یخچال در دماهای گرم

اگر یخچال در اتاقی قرار گیرد که دمای آن بیش از 90 درجه فارنهایت باشد و به طور مکرر باز شود، کارایی آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. هنگامی که دمای بیرون بسیار گرم است، می تواند مشکلات دیگری نیز ایجاد کند. ثبات دمای خنک شده در داخل دستگاه ممکن است بسیار متفاوت باشد و غذای شما سریعتر فاسد شود.

ملاحظات دیگر تأثیر دمای اتاق روی یخچال

به یاد داشته باشید که دمای اتاق می تواند کاملاً متفاوت از دمای بیرون باشد. گاراژ شما می تواند 10 تا 20 درجه سردتر یا گرمتر از فضای باز باشد. اگر تصمیم دارید یخچال خود را در مکانی قرار دهید که ایده آل نیست، اقداماتی را برای کاهش افت کارایی انجام دهید. قرار دادن یخچال شما می تواند در این مورد کمک کند.

یخچال شما نباید به دیوار فشار داده شود. به فضای کمی پشت آن نیاز دارد تا هوا بتواند آزادانه به گردش درآید و گرمای کندانسور دفع شود. تمیز نگه داشتن گریل و محکم نگه داشتن آب بندی درب تضمین می کند که در اوج راندمان نیز کار می کند.

پیشنهاد مطالعه: 9 گام آسان رفع نشتی آب یخچال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *